Organizarea unui eveniment, fie el că este nuntă, botez sau aniversare, uneori poate să îți dea bătăi de cap, în special celor cărora răbdarea este mică. Cum spuneam și în articolul anterior, cum să îți organizezi nunta în pași simpli, ai mai multe puncte de care trebuie să te ocupi, precum:
- Data evenimentului;
- Locul unde organizezi evenimentul;
- Cine se ocupă de aranjarea locației?
- Cine fotografiază evenimentul?
- Cine o să se ocupe de partea muzicală?
- Pentru doamne și domnișoare, cine se ocupă de partea de machiaj și coafură?
Iar lista poate continua până la cel mai mic detaliu ce trebuie luat în calcul. Toate aceastea necesită timp, răbdare, cunoștințe și idei. Unele evenimente se organizează o singură dată în viață și trebuie să se ridice la nivelul evenimentului din toate punctele de vedere. Din fericire pentru noi există oameni care sunt disponibili și au toate elementele anterior menționate și aceștia se numesc Planneri.
Să luăm în discuție un Wedding Planner, ce face el și cu ce te poate ajuta, mai ales dacă sunteți stabiliți într-o altă țară și vă este foarte greu să organizați toate acestea. Dar nu numai – această opțiune de a apela la un Wedding Planner nu se adresează doar lor, chiar și celor ce locuiesc în țară/orașul unde are loc evenimentul. Aceștia îți sunt aproape de la începutul organizării, ce include:
- Consultanță – pentru a stabili toate punctele evenimentului, pentru a vă asculta dorințele și cum vă visați nunta mult dorită. După care se stabilește întreg bugetul evenimentului în care vă încadrați pentru realizarea evenimentului. Încă de aici apare unul dintre punctele forte ale unui Wedding Planner, are deja o listă de furnizori de încredere pe care puteți să vă bazați cu care câștigați timp, având detalii despre bugetul fiecăruia. De cele mai multe ori având o colaborare cu unii furnizori, aceștia obțin alte prețuri, ceea ce este un plus pentru voi.
- Începând cu al doilea punct nunta voastră începe să prindă un pic de contur deasupra schiței. Se stabilește și se implementează detaliile pentru conceptul și designul nunții.
- Vă ajută la planificarea și organizarea întregii zile printre care putem număra, programul nunții, managementul invitaților, coordonarea participanților și a momentelor, etc.
În discuție am introdus-o și pe Delia Nistor Wedding Planner de la Grand Events, căreia i-am adresat și câteva întrebări pentru a scurta puțin articolul de astăzi. Iată ce mi-a răspuns:
- Care crezi că sunt cele mai mari ușurări pentru mirii ce apelează la un Wedding Planner?
- Cu siguranță cele mai mari ușurări sunt legate de: timp, oboseală, contractări a unor persoane nepotrivite pentru ei.
- Care crezi că este unul dintre cele mai importante puncte ce trebuie luate în calcul pentru organizarea nunții?
- Cel mai important punct este acela al BUGETULUI. Știu că fiecare dintre noi visăm și ne dorim ca nunta noastră să arate într-un fel anume, dar trebuie avut grijă ca acele gânduri să fie și reale, încadrându-se în bugetul pe care îl setează. El mai poate fi ajustat pe parcursul organizării.
- Care este punctul forte al unui Wedding Planner?
- Fără fărâmă de îndoială este acela că scurtează timpul de dinaintea nunții, cel în care organizezi întreg evenimentul. Având deja o listă de furnizori de încredere pe toate punctele organizării unui eveniment. Iar mirii se pot bucura din plin de acea seară ce trece foarte repede. Dar tot pe aceeași poziție, pot spune că și evitarea greșelilor costisitoare.
Concluzionând acest articol, un Planner te ajută să câștigi Timp, Bani și un Eveniment reușit. Luându-ți de pe cap stresul organizării și a supărărilor că nu găsești variantele cele mai bune pentru evenimentul tău.